- Opracowywanie wniosków o płatności pośrednie po każdym z etapów trwania projektu, zgodnie z wymogami Instytucji Pośredniczącej (IP).
- Sporządzanie wniosków o płatności końcowe po ostatnim etapie trwania projektu, zgodnie z wymogami IP.
- Wprowadzanie ewentualnych zmian narzuconych przez IP do wyżej wymienionych wniosków.
- Kontrola wniosków o płatność oraz dołączanie do nich wszystkich niezbędnych dokumentów otrzymanych od Klienta, w tym: dokumentów księgowych (rachunków, faktur, oświadczeń, umów, wyciągów z rachunków bankowych, protokołów zdawczo-odbiorczych, itp.), kadrowych (listy płac, deklaracje ZUS, umów).
- Przygotowanie dokumentów stanowiących załączniki do wniosku o płatność zgodnie z obowiązującymi wymogami.
- Kontakt z IP w sprawach związanych z wnioskiem o płatność.
Powyższy zakres usług zostanie dostosowany do indywidualnej specyfiki projektu i potrzeb Klienta.